شرایط خاص بازگشت کالا

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا ۲ روز پس از دریافت کالا توسط مشتری ، از طریق تماس به آذری فرش تبریز اطلاع داده شود. پس از بررسی و تایید کارشناسان آذری فرش در صورت احزار مشکل اصالت یا ایراد فنی ، کالای خریداری شده در صورت موجود بودن تعویض و در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، وجه پرداختی مسترد خواهد شد.
  • چنانچه کالای خریداری شده آسیب دیده، معیوب یا همراه ایراد فیزیکی و ظاهری باشد، به صورتی که در هنگام دریافت کالا از مامور پستی، قابل تشخیص باشد، از تحویل‌ گرفتن و باز کردن بسته بندی مرسوله خودداری فرمایید و صورتجلسه دریافت کالا را تایید نفرمایید تا مرسوله ، مجددا جهت بررسی به آذری فرش بازگردانده شود. در غیر اینصورت لازم است حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری، به امور مشتریان آذری فرش اطلاع داده شود.
  • قبل از بازکردن و استفاده از محصول به تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید.در غیر اینصورت لازم است حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری، به امور مشتریان آذری فرش اطلاع داده شود.
  • انصراف از خرید: برای محصولات نخ و نقشه تابلو فرش تنها قبل از ارسال کالا توسط مامورین پست، انصراف از خرید امکانپذیر می باشد و بعد از دریافت کالا توسط مشتری، بازگشت کالا امکانپذیر نمی باشد. انصراف از خرید در خصوص تابلو فرش دستباف به هیچ عنوان امکان پذیر نیست در صورت انصراف مشتری از خرید تابلو فرش، مبلغ بیعانه بازگشت داده نخواهد شد.
  • با بازگرداندن کالای خریداری شده، لازم است کالاهای هدیه ارسال شده به مشتری نیز بازگشت داده شود.

نکات مهم در خصوص شرایط بازگشت کالا:

  • شرط لازم برای بازگشت کالا ، ارائه جعبه اصلی خود محصولات خریداری شده ، وجود ملحقات، جدا نشدن و مخدوش نشدن لیبل اصالت و برچسب از کالا و خارج نشدن محصول از حالت اولیه (پلمپ) است.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی محصولات خریداری شده یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
  • کارشناسان امور مشتریان آذری فرش بعد از بررسی درخواستهای اعلام شده در مورد تعــویض، جایگزینی و یا استــرداد هزینه از طریق تماس با مشتریان تصمیم اتخاذ شده را اعلام خواهند نمود.
  • تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالای مورد نظر در انبار است. در صورت نا موجود بودن کالای خریداری شده، به انتخاب مشتری، کالا با کالای مشابه دیگر تعویض خواهد شد.
  • درصورت احراز شرایط بازگشت کالا، مبلغ پرداختی مشتری ظرف مدت ۷ روز کاری از زمان دریافت کالای مرجوعی ، به مشتری عودت خواهد شد.
  • کارت های هدیه مشمول شرایط بازگشت نمی باشد.

هماهنگی برای بازگشت کالا

  • چنانچه کالای خریداری شده، شامل شرایط بازگشت کالا باشد، به منظور بازگشت کالا ، لازم است از طریق تماس به آذری فرش اطلاع داده شود.
  • چنانچه کالای خریداری شده، شامل شرایط بازگشت کالا باشد، هزینه عودت کالا بر عهده آذری فرش می باشد، از اینرو، پس از بازگشت کالا به آذری فرش لازم است برگه پستی همراه با بسته عودت داده شود. در صورت عدم ارسال فاکتور پستی، امکان عودت هزینه ارسال میسر نمی باشد.
  • جهت هماهنگی برای بازگشت کالا با واحد امور مشتریان روژا با شماره های واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • واحد امور مشتریان آذری فرش در روز های شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷  آماده پاسخگویی می باشند.